Hoppa till innehåll

Ozmeet 2012! Alla Måste Läsa. Nu!


Whore
 Dela

Rekommendera inlägg

Uuh :( Det går säkert bra. Jag är inte så morgonpigg, men du kan ju väcka mig innan du går, så går jag och lägger mig sen igen!

Lyckades sweet talka mig till att vara ledig på lördag, nu behöver jag inte väcka dig alltför tidigt.

 

Vi ska kika på vad jag frambringa :)

 

http://open.spotify.com/user/cykelsven/pla...KlHNBm838fJyNHJ

Har slängt in lite i mitt tycke goa öldrickarlåtar, lägg in det ni gillar också :) Och är det något ni absolut inte vill höra så får ni väl ta bort det :)

Fyfan vad jag hatar Dr. Bombay, jag blir vansinnig. Bort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 219
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lyckades sweet talka mig till att vara ledig på lördag, nu behöver jag inte väcka dig alltför tidigt.

Fyfan vad jag hatar Dr. Bombay, jag blir vansinnig. Bort.

Blir alltid allsång när man sätter på den ju !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är historian om när Guggo skulle köpa öl.

 

En gång ganska nyligen, på ett forum inte allt för långt borta bestämde sig de glada och käcka människorna i Oztown att ha en sammankomst. Denna döptes till Ozmeet. Under detta Ozmeet ville man dricka mycket öl, och lite cider. Därför utsåg man den mycket trevlige och käcka Guggo till ansvarig för inköp av detta. Glad i hågen lämnade därför Guggo sin arbetsplats blott två dagar innan Ozmeet. MEN VE OCH FASA! Han upptäcker att Systembolaget stänger om endast en timme, och han måste hinna med två ärenden till innan han kan köpa ölen. Guggo, som är en kvicktänkt man stuvar snabbt om bland sina planer och bestämmer sig för att besöka ett annat Systembolag, som ligger närmare platsen för de två övriga ärendena, trots att detta ligger mycket längre från dennes hem. Guggo skyndar sig så mycket han kan, och hinner med viss marginal till Systembolaget. Där plockar han på sig lite cider och går sedan för att hämta ölen. Ölen visar sig vara mycket tung och ostabil för Guggo att bära. Därför bestämmer han sig för att köpa flasköl, som kommer i back, vilket är mycket lättare att flytta längre sträckor!

 

Guggo betalar för sin alkohol och börjar sin långa färd hem. Vägen är lång och farofylld, och Guggo möter många fiender, såsom gamla tanter och mammor med barnvagn! Han blir snabbt mycket trött och är tvungen att vila ett flertal gånger för att samla mod och styrka. Slutligen når han sin boning och sjunker ner i sin soffa. Hans armar värker något och han är svettig, men ändå nöjd med dagens insats. Nu sitter han och blickar ut över sina 48x0,33cl Pripps blå samt sina fem cider.

 

Historians moral är att man bör dricka mycket alkohol, för man blir stark som fan av att bära hem den!

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänner. Imorgon smäller det.

 

Då jag vägrar bära ölen genom hela stan en gång till så kommer schemat se ut som följer:

 

Samling 18.53 på Drottningtorget/Centralstationen (PURJO, passar detta dig?!). Vi beger oss i samlad trupp till mataffär och handlar mat efter väder. Därefter är vi antingen ute och göttar, eller hos mig och myser. Jag förslår starkt att ävem om vi vill vara ute så håller vi oss relativt nära mig, dels pga ostabilt väder och pga att vi måste svänga förbi och hämta upp ölfan.

 

Vi håller SMS-kontakt under dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...