Hoppa till innehåll

Ozmeet 2012! Alla Måste Läsa. Nu!


Whore
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 219
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det skulle nog funka för mig i alla fall. :P

 

Kanske ska varna er i förväg om att jag förmodligen inte kommer in på krogen. :D

 

Vi kanske skulle göra detta till en separat tråd förresten? Ozmeet 2012 i Göteborg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske ska varna er i förväg om att jag förmodligen inte kommer in på krogen. :D

The akward moment in my head when I realise that I have been to more bars in Sthm than you.

 

Typ Centralen ?
Jag är mycket mer intressant att umgås med om det är en mer avskild plats än så.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mötesplats är väl det enklaste. Tid och datum är svårare! Whore, när är du i gbg?

Jag skulle gissa mellan den 10:e till den 14:e? Är dock inte spikat än.

 

The akward moment in my head when I realise that I have been to more bars in Sthm than you.
Jag gissar faktiskt att det inte är så... :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The akward moment in my head when I realise that I have been to more bars in Sthm than you.

Jag är mycket mer intressant att umgås med om det är en mer avskild plats än så.

jag menade att vi kunde samlas där och sedan förflytta oss till ett bättre ställe :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gissar faktiskt att det inte är så... :D

Men jag var där lagligt. ;]

 

jag menade att vi kunde samlas där och sedan förflytta oss till ett bättre ställe :)
Mja, ni kan träffas där så hakar jag på senare någon annanstans isf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag menade att vi kunde samlas där och sedan förflytta oss till ett bättre ställe :)

Ja, jag har nog ingen lust att hänga på tågstationen hela kvällen i alla fall! :lol:

 

Men jag var där lagligt. ;]
Möjligt. Betyder inte att mina gånger inte räknas!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle gissa mellan den 10:e till den 14:e? Är dock inte spikat än.

Alright. Jag jobbar mån-fre. Det betyder väl inte att jag inte kan dricka en öl eller två på kvällen, men särskilt sent lär det inte bli om vi tar det på en vardag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...