Lampa Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Hej alla forumläsare! Nuså har jag laddat ner Fraps men när jag ska filma när jag spelar så spelar den upp i bara 30 sekunder. Kan någon hjälpa mig hur jag ska kunna filma så den filmar allt tills jag stoppar så att det blir bara en video? Mvh: Lampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Det går inte att spela in mer än 30 sekunder på gratis versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Släng ut 255kr på full versionen, eller skaffa det en annan väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Köp det för 225 kr! Lätt värt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 (redigerat) Bandicam är bättre! och gör mycket mindre filer 330 Mb per sekund 1080P ! och kan väljas att spela in ett nytt video klipp direkt efter! och delar inte upp filerna i 4.5gb filer! Gratis Versionen av bandicam kan spela in 10 Minuter ! Fraps Pris : 260 Kr ungefär Bandicam Pris : 285 Kr ungefär och du kan spela in din vanliga skärm inte bara i spel med Bandicam Och DET ÄR MYCKET MER LAGG PÅ FRAPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 6 Juli 2012 av QWERTYKLAVIER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 (redigerat) Bandicam är bättre! och gör mycket mindre filer 330 Mb per sekund 1080P ! och kan väljas att spela in ett nytt video klipp direkt efter! och delar inte upp filerna i 4.5gb filer!Gratis Versionen av bandicam kan spela in 10 Minuter ! Fraps Pris : 260 Kr ungefär Bandicam Pris : 285 Kr ungefär och du kan spela in din vanliga skärm inte bara i spel med Bandicam Och DET ÄR MYCKET MER LAGG PÅ FRAPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dock har Fraps generellt bättre kvalité i både ljud och bild.Vilket då kräver en hel del utrymme, men utrymmet är inget besvär då man oftast renderar klippet man filmat in i diverse program såsom Windows Movie Maker, Sony Vegas, etc. Du nämner även "330mb per sekund 1080p", Hur tänkte du där? I varje fall står upplösningen oftast inte för kvalité, endast storlek. Edit: Fraps kan spela in skrivbordet likaså. The thing about recording programs is that they're either high-quality and big files, uncompressed (perfect quality) and HUGE (maximum 4GB or about 10 seconds @ 1080p before it starts corrupting), or shitty quality and acceptable size. Compressing a file after it has been recorded will always look better than heavily compressing in real-time, and you can always delete the large file later after you've compressd it. Redigerat 6 Juli 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.