JackGBG Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Hejsan allihopa! Jag skulle vilja göra ett litet "prank" på en kompis och behöver eran hjälp. Ni vet kanske vilken hemsida Lemonparty är? Jo jag skulle vilja göra en sån liknande fast med typ The grudge tjejen som inte går att stänga ner och aldrig slutar låta! Skulle vart fett schysst om ni hjälpte mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Ja du behöver ju en domän till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 En domän, webbhost, lite JavaScript så är det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 En domän, webbhost, lite JavaScript så är det klart.html kunskaper är bra med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.