laynus Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 När jag hade installerat mitt nya grafikkort ett nivida geforce 210, så slutade mitt ljudkort fungera. Det är inbyggt på moderkortet och hittas inte då grafikkortet är aktiverat. Någon som har erfarenhet av detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Det verkar som om den försöker köra ut ljudet genom HDMI porten om du har en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Det verkar som om den försöker köra ut ljudet genom HDMI porten om du har en sådan.Jo det sitter en HDMI port på kortet, men hur löser jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 1. Högerklicka, "Playback Devices" eller liknande. 2. "disable" HDMI porten, "enable" Speakers. (Högerklicka även Speakers, och "Set as default..") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 18 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 1. Högerklicka, "Playback Devices" eller liknande. 2. "disable" HDMI porten, "enable" Speakers. (Högerklicka även Speakers, och "Set as default..") Jag har försökt, men har man inga playback devices blire svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Jag har försökt, men har man inga playback devices blire svårt! Då borde inte HDMI alternativet finnas heller... hmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 18 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Då borde inte HDMI alternativet finnas heller... hmmm.Mitt moderkort är ett fabrikskort som sitter i en HP compaq dx 5820 microtower. Fick den av pappas jobb då den hade usb 2 på alla portarna, min gamla hade usb 1.1 valde jag att byta till den. AMD Phenom x3 2,3Ghz 6 gb ram60 gb SSD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Jag har försökt, men har man inga playback devices blire svårt!"BILD"Det kan finnas döljda testa att höger klicka och visa döljda .. kanske blev lite luddigt men kommer inte ihåg exakt måste ha en win7 data då, sitter nu på xP så kan inte visa :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Det kan finnas döljda testa att höger klicka och visa döljda .. kanske blev lite luddigt men kommer inte ihåg exakt måste ha en win7 data då, sitter nu på xP så kan inte visa :("Show disconnected devices" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 "Show disconnected devices" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Testa o använd skivor för att kolla uppdateringar, har du inga skivor så sök på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 Testa o använd skivor för att kolla uppdateringar, har du inga skivor så sök på nätet.jag har försökt med alla drivrutiner jag hittat på HP's hemsida, men inget fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.