WASD Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 nu funkar detSå ska det se ut :D Vad gjorde du för något för att få det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Kan ju vara så att moderkorten i datorerna inte är kapabla med att boota från USB'n Edit: TL;DR, dvs det var inget. Redigerat 1 Augusti 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 1 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Så ska det se ut :D Vad gjorde du för något för att få det att funka?jag ändrade så att datorn läste från usb istället för hårddisken.fått 2 laptops nu också som ska få windows xp home premium. Redigerat 1 Augusti 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 jag ändrade så att datorn läste från usb istället för hårddisken.Ja det var ju exakt det jag sa i mina 2 första inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 1 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Ja det var ju exakt det jag sa i mina 2 första inlägg.ändrade nog fel då.men aja missförstod dig nog lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 (redigerat) Schyst av skolan att ge dig som vaktmästare flera datorer gratis! Själv har jag inte ens fått en enda liten sketen bok av någon av mina skolor sedan jag var 13 och studerade årskurs 7 i grundskolan... (bara en tunn liten formelsamling, men den räknas inte) Redigerat 2 Augusti 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Nu lyckades du ju få det att funka men det finns lite olika sätt för att ta sig runt inloggningsrutan. Antingen kan du ladda ner ett program som heter "Kon-boot" och installera det på en USB eller skiva, boota på den, det den gör är att den låter dig bipasera inloggningar, det är bara att trycka okej på allt så kommer du in. Eller så kan du göra något simplare som bara funkar i XP, boota i felsäkert :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Nu lyckades du ju få det att funka men det finns lite olika sätt för att ta sig runt inloggningsrutan. Antingen kan du ladda ner ett program som heter "Kon-boot" och installera det på en USB eller skiva, boota på den, det den gör är att den låter dig bipasera inloggningar, det är bara att trycka okej på allt så kommer du in. Eller så kan du göra något simplare som bara funkar i XP, boota i felsäkert :DVad jag förstod så ska han installera om datorn, Så varför skulle han behöva logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Vad jag förstod så ska han installera om datorn, Så varför skulle han behöva logga in?I dunno, fixa något innan? kanske se om det finns något smaskigt som IT teknikerna har lämnat kvar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) I dunno, fixa något innan? kanske se om det finns något smaskigt som IT teknikerna har lämnat kvar? :)Han Behövde ju hjälp med hur man bootar från usb så han kan installera om den, Hade han velat haft något som fanns i den ( Som det nog inte finns eftersom det är en vanlig skoldator ) Så hade han nog redan tagit det :) Redigerat 5 Augusti 2012 av Excitner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.