jakob012 Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Hej jag skulle vilja ha ett minecraft account jag får inte köpa det :( någon som har ett minecraft premium account som inte används så skicka ett medelande. Och nej jag ber intw om ban. skulle vara skysst om någon hade ett account som ingen använder. =3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Ingen kommer någonsin ge dig gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Skadar ju inte att fråga visserligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Skadar ju inte att fråga visserligen.Nej, men han/hon borde veta att alla är så giriga så de inte kan vara schyssta och ge honom/henne ett account som inte används.Men jag har tyvärr inget extra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 (redigerat) Titta på den här videon. Så får du gratis premium :) Redigerat 6 Augusti 2012 av Smile12345 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Titta på den här videon.Så får du gratis premium :)Eller så kan du spamma på min Youtube video tävling till minecraft giftcode www.Youtube.com/legendaryvildawille och kolla efter min tävlings video minecraft gift men ni får skynda jag ska Lotta ut idag!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Jag har ett minecraftkonto över, PMa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 15 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2012 Titta på den här videon.Så får du gratis premium :)Funkade förr:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg