Pluntan Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) Bortaget Redigerat 18 Maj 2014 av BrysselOlga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Blev sugen på detta när jag såg en kille som körde cod i bakgrunden mellans han tjöta om allt möjligt, skit härlig kille som prata om tjejer, sex, kompisar och semster.Var det "IAmTheAttack"? :D OnT: Du kan väl kanske berätta om roliga, eller intressanta saker som hänt i ditt liv? Eller så kan du ju prata om nya spel och nya filmer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Tänk också på hur du pratar om saker, inte bara vad du pratar om. En intressant person kan prata om vilket ämne som helst och få det att bli intressant men också tvärt om ifall en tråkig person pratar om något som annars är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 5 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Killens youtube kanal. Jo klart men jag behöver tips på någonting, jag är så jeffla dålig på att hitta på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.