minnap Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Hej! jag behöver verkligen hjälp! våran dator har typ bara några MG kvar på disk utrymmet så jag har läst på några ställen hur man rensar men det verkar inte funka så jag behöver tips! Föresten, om man har laddat ner ett program så brukar ofta nedladdnings programmet finnas kvar! alltså filen som man använde när man laddade ner programet, kan man ta bort den utan att programet försvinner eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Det är bara att avinstallera spel och program man vet att man inte använder, svårare än så är det inte. Angående din andra fråga, borde det bero på vad för program det är. Jag skulle säga att man kan ta bort "nedladdnings programmet" utan att det den laddar ner försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Start > Kontrollpanelen > Program > Avinstallera ett program Ta bort spel och program som du inte använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Ladda ner CCLeaner den rensar bort skräpfiler som bara ligger och inte används, + En massa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Föresten, om man har laddat ner ett program så brukar ofta nedladdnings programmetfinnas kvar! alltså filen som man använde när man laddade ner programet, kan manta bort den utan att programet försvinner eller?Ja det är installationsfilen du menar som heter typ setup.exe. Bara att ta bort den. Hela din downloads-mapp med sådana filer kan rensas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minnap Skrivet 6 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Det är bara att avinstallera spel och program man vet att man inte använder, svårare än så är det inte. Angående din andra fråga, borde det bero på vad för program det är.Jag skulle säga att man kan ta bort "nedladdnings programmet" utan att det den laddar ner försvinner.Jag har laddat ner photofiltre och nedladningen finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.