Hoppa till innehåll

Perfekt Dungeon?


Blest
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vaknade idag och tänkte att jag skulle spela lite Minecraft, bygger mig neråt och upptäker en Dungeon. Jag går runt lite i den och ser detta: (se bilder)

 

Ser ju helt "perfekt" ut, med 4 blocks inbyggt på varje sida mitt i mot varandra.. Nästan som i ett sådant tempel som man kan hitta i öknen. Har detta hänt er någongång? Har kollat runt på Google och kan inte hitta några resultat att det har hänt någon annan.

 

Så vad säger ni? Herobrine? lol

post-99627-1344255561_thumb.png

post-99627-1344255578_thumb.png

post-99627-1344255594_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vaknade idag och tänkte att jag skulle spela lite Minecraft, bygger mig neråt och upptäker en Dungeon. Jag går runt lite i den och ser detta: (se bilder)

 

Ser ju helt "perfekt" ut, med 4 blocks inbyggt på varje sida mitt i mot varandra.. Nästan som i ett sådant tempel som man kan hitta i öknen. Har detta hänt er någongång? Har kollat runt på Google och kan inte hitta några resultat att det har hänt någon annan.

 

Så vad säger ni? Herobrine? lol

Dungeon är väl där man hittar chests, mossy cooblestone (hur nu "mossy" stavas), och en mobspawner?

 

Förövrigt så är den ganska najs faktist, och sånna grottor kan lätt användas som hus, eller förvaring :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så märkligt är det väl inte, allt är ju inte symmetriskt i övrigt i grottan!

Första gången jag ser något sådant, så det var märkligt för mig iaf. ;)

 

Dungeon är väl där man hittar chests, mossy cooblestone (hur nu "mossy" stavas), och en mobspawner?

 

Förövrigt så är den ganska najs faktist, och sånna grottor kan lätt användas som hus, eller förvaring :P

A fan, men jag har redan byggt ett hus på ett träd, lite synd att bo någon annastans nu lol. Redigerat av Blest
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...