Nissebils Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 (redigerat) Vi grabbar och flickor i Imba hade en liten rolig tråd som handlade om krig och Photoshop. Den gick ut på att man gjorde lag sedan photoshopade( eller använde gimp eller nått annat sånt skapligt bildredigerings verktyg) för att bygga läger och vapen, anfalla motståndaren och göra annat viktigt som att äta lunch med din arme Jag börjar med att nu skapa ett lag REGLER 1. Använd något riktigt program (t. ex. Photoshop eller GIMP) när ni gör bilderna, vi vill inte ha något halvdant gjort i paint på 3,53 sekunder. 2. Lägg ner lite tid på bilderna, de ska vara fint att se på. 3. Inga INSTAWINNUKES eller andra saker som bara jämnar allt med marken tack, det är inte kul. 4. Använd din avatar, figuren eller saken i din avatar som huvudet på din soldat, mecharobot, kock eller vadfan du nu skulle vilja klä ut dig till. Arkiv från kriget i Imba Sida 1 Sida 2 Sida 3 Sida 4 [Lite NSFW] Sida 5 [Lite NSFW] Sida 6 [Lite NSFW] Sida 7 [FINALE] Redigerat 6 Augusti 2012 av FurryLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Democratic Republic of Asia reser sig från marken! ZING ZING. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 (redigerat) Sviker inte nisse. Redigerat 6 Augusti 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 (redigerat) General Guggo37 dirigerar sina fina tillgångar. Redigerat 6 Augusti 2012 av Guggo37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Åker runt i min specialutrustade ferrari och letar efter ett bra hideout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Hittade en fin kvarn som jag gjort till vårat nya läger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Hittade en fin kvarn som jag gjort till vårat nya lägerEn sån uppfinning! Fångar både sol och vindkraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 En sån uppfinning! Fångar både sol och vindkraft.Hur lägger man in ett ansikte i en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Hur lägger man in ett ansikte i en bild?Hacking-skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 (redigerat) En missil från DPRA är inställd på Nisses Empires väderkvarn. Redigerat 6 Augusti 2012 av Guggo37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 HAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 (redigerat) Hur lägger man in ett ansikte i en bild?Med Photoshop är det rätt enkelt gjort, gissar att det även är det med GIMP.Edit - Ingen lek för min del... Redigerat 10 Augusti 2012 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.