Jamten39 Skrivet 5 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2015 Hmm, osar katt om detta, låter verkligen inte som ett beteende hos en Agorafobiker vilket du utger dig för att vara i den andra tråden. Lämna plats för dem som har riktiga problem och sitt inte och hitta på en massa dynga. Om jag tror rätt så är du en pårökt överviktig 23 åring med alldeles för mycket fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2015 (redigerat) Hmm, osar katt om detta.Klart det gör, Knark är ju en gammal KG:are. :wub: Jag tycker dock att du ska respektera hans utdaterade problem för 3 år sen. Det kan ju faktiskt komma någon som har ett liknande problem och om du då har gett ett bra svar så får den personen hjälp. Att kasta dynga på snällt folk som du gör är inte ett beteende vi uppskattar här på Fuska. Här älskar alla varandra och respekterar varandras olikheter. Om det inte passar kan du dra! :angry: Varmt välkommen till Fuska! :D B) Om jag tror rätt så är du en pårökt överviktig 23 åring med alldeles för mycket fritid.Njaae... den beskrivningen passar mycket bättre in på mig. Redigerat 5 Augusti 2015 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
axeldencoola1 Skrivet 12 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2015 jag har exakt samma problem men jag heter axel!vet inte heller vad jag ska göra men min flickvänn (margareta) säger att hon vill pusas men att hon har så ont i läpparna hela tiden?? ska jag tro på det hon säger eller göra slut?? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 12 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2015 jag har exakt samma problem men jag heter axel!vet inte heller vad jag ska göra men min flickvänn (margareta) säger att hon vill pusas men att hon har så ont i läpparna hela tiden?? ska jag tro på det hon säger eller göra slut??det löser sig! finns <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 24 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2018 Min flickvän ligger inlagd på psyket med övervakning :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DolskSWE Skrivet 5 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2018 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keine Skrivet 6 Januari 2021 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2021 hm låter spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pancake Skrivet 21 April 2021 Rapport Dela Skrivet 21 April 2021 Hade en grabb på mitt lågstadie som också ville mer med tjejerna. Vi kan kalla honom damp-niklas för han hette niklas och hade damp. Tror han blev omhändertagen av socialen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.