FreakyStyley Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Gitarr är omöjligt för mig, och man förväntas kunna sjunga då också känns det som. ...va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Om man säger typ till sin släkt att man spelar gitarr så säger väl dom "ööhö kan du inte spela lite?? kan du inte sjunga också för oss öllölölhörhthk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Om man säger typ till sin släkt att man spelar gitarr så säger väl dom "ööhö kan du inte spela lite?? kan du inte sjunga också för oss öllölölhörhthk".Har aldrig hänt mig (om att sjunga). De har dock frågat om jag kan spela för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 Förstår lite vad Lifelover menar. Det kan också bero lite på om det är akustisk eller elgitarr, men är det akustisk så antar nästan folk att man är singer/songwriter, dvs både spelar gitarr och sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 Var en av Drotts största talanger i ungdomsleden innan jag skadade mig och lade ner handbollen. Är överjävligt fenomenal på språk. Riktigt bra på skimboard. Bra på att snusa och skalla folk. Exceptionellt duktig på att skälla ut folk efter noter när de är dumma i huvudet. Är bra på att skriva snyggt (vårt normativa skitsamhälle har påverkat alla så många säger: hehe du skriver lika fint som en tjej ju! *XD :P :P XD* ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 Är bra på att skriva snyggt (vårt normativa skitsamhälle har påverkat alla så många säger: hehe du skriver lika fint som en tjej ju! *XD :P :P XD* )Men det är ju fan sant. Jag har så gott som felfri svenska, men handstilen min är ju helt åt helvete. Alla tjejer skriver snyggare. Det är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 Om man säger typ till sin släkt att man spelar gitarr så säger väl dom "ööhö kan du inte spela lite?? kan du inte sjunga också för oss öllölölhörhthk".Då spelar man skit dåligt så att de aldrig fråga igen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 Jag är duktig att dricka mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 Då spelar man skit dåligt så att de aldrig fråga igen ;)Eller så sjunger man och gör alla glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 Eller så sjunger man och gör alla glada.Men om man inte är bra då :PDå blir det bara tyst för de andra när man är klar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 BUMP Dricka saftsoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Jag är jättebra på att lyssna på Frank Zappa's musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.