Layton Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 (redigerat) Asså... det finns inget häftigt som jag är riktigt bra på.... visst jag kan sjunga, men har en väldigt simpel tråkig (men fin) altröst som passar i kör, ingen rockstar. Visst, ibland kan jag sjunga nattens drottning (väldigt sällan) men jag kan ändå inte vara sopran, för jag har en skarv mellan cirka tvåstrukna c-e. Jag kan spela piano och gitarr också men liksom... aa :) Jag är duktig i skolan... iförsig. Men det finns inget spel som jag är riktigt bra på förutom Sims 2 och multiplayermode på Super Mario 64 DS hahaha! Jag är inte bra på att laga mat, men att baka söta saker, efterätter osv är jag bra på. Speciellt när mitt största intresse för årstiden är att plocka bär så kan man ju alltid göra något smarrigt med det. Just det! Vill jag lära mig något utantill så gör jag det. Jag har också extremt bra minne. Hade väldigt lätt att lära mig geografi och sånt utantill förut, var ett stort intresse jag hade :) Redigerat 17 Augusti 2012 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Pilla mig i naveln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Se på anime, det är avancerade grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Teckna hentai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Wow! jag har tränat ett bra tag på det men jag lyckas fan aldrig:( Det krävs åratal av natthumor och träning, det är bara att kämpa på :P Vill du bli min personliga spindel-utrotare? :PI utbyte mot gratis jos :P Asså... det finns inget häftigt som jag är riktigt bra på.... visst jag kan sjunga, men har en väldigt simpel tråkig (men fin) altröst som passar i kör, ingen rockstar. Visst, ibland kan jag sjunga nattens drottning (väldigt sällan) men jag kan ändå inte vara sopran, för jag har en skarv mellan cirka tvåstrukna c-e.Jag kan spela piano och gitarr också men liksom... aa :) Jag är duktig i skolan... iförsig.Men det finns inget spel som jag är riktigt bra på förutom Sims 2 och multiplayermode på Super Mario 64 DS hahaha! Jag är inte bra på att laga mat, men att baka söta saker, efterätter osv är jag bra på. Speciellt när mitt största intresse för årstiden är att plocka bär så kan man ju alltid göra något smarrigt med det. Just det! Vill jag lära mig något utantill så gör jag det. Jag har också extremt bra minne. Hade väldigt lätt att lära mig geografi och sånt utantill förut, var ett stort intresse jag hade :) Låter ju som att du är bra på väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Teckna hentaiDela med dig ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 sure B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 (redigerat) Låter ju som att du är bra på väldigt mycketNär man väl kommer igång så blir det lättare att skriva. Men jag är inte grym på något speciellt. Inget av det jag rabblade upp är jag en gud på, förutom att komma ighåg onödiga personer, saker och andra grejer som andra har problem med.Var en tjej som jag inte träffat på flera år (hade inte känt henne så bra heller,vi gick typ i samma scoutgrupp) som inte ens kände igen mig och jag kunde hennes namn och kom ihåg våra konversationer. Vet inte om det var bra för mig...Asså, jag menar, antingen är det jag som är betydelselös som person (dåligt för mig) eller så är det hon som har dåligt minne och jag som har bra. Har nog lite med båda. Men en annan tjej som också gick i min scoutgrupp och började i mitt basketlag kände i alla fall igen mig, men kom inte ihåg mitt namn (jag kom naturligtvis ihåg hennes namn). Redigerat 25 Augusti 2012 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 Engelska har jag nog haft relativt lätt för, alltid fått MVG genom plugget också. Annars vet jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Att öppna kapsyler på glasflaskor med tänderna. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Postar igen. Känner igen mig i Layton, har inga saker som jag är superbra egentligen på och har ingen speciell hobby, är mer bra på småsaker som ingen bryr sig om. Dock så ska jag börja med musik när jag har köpt trummor och keyboard, det ska bli intressant, känner mig musikalisk. Gitarr är omöjligt för mig, och man förväntas kunna sjunga då också känns det som. Jag kanske kan toner bra, men min röst är inte så där bra precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Länder, huvudstäder och flaggor har jag alltid vart jäkligt bra på ocksåNice! Jag är iförsig inte så bra på flaggor (har lättare för ord än bilder) ((eller jag är ju mycket bättre än de flesta ändå, har ju pluggat lite, men är bättre på att känna igen flaggorna än att beskriva dem)) men huvudstäder och länder är min specialitet! Beskriv flaggan i det land som Koror är huvudstad i! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.