sabinavitnos Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 1. gå in på din habbo gubbe/gt gubbe tryck på "Print Screen" på tangent bordet klistra in det i paint klipp ut en bit av bilden du gillar och vill göra något med 2. öppna upp "gimp" klistra in biten du klippt ut från paint där 3. ta "beskärningsverktyget och markera bilden 4. när du markerat bilden tryck på den 5. tryck på kopiera lager så får du ett nytt lager med samma saker 6. tryck på "Zoomverktyget" och Zooma in bilden 7. zooma in hur du vill 8. ta "pennverktyg" 9. ändra storleken på pennan till 1.00 10. ändra vad du vill på bilden mun rörelser m.m. 11. komm ihåg att kopiera lagren varge gång du gör en ny rörelse mer kommer sen när jag orkar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 (redigerat) Väldigt bra guide, men borde ligga i Media-forumet. Redigerat 14 Augusti 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 ok ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 bra guide. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 14 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Väldigt bra guide, men borde ligga i Media-forumet. tack jaja struntsamma :P bra guide. !haha xD hoppas ni förstår ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Bra guide, nice med rörliga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Varför habbo/Gt? och kan du inte förklara vad gimp är för de som inte vet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 24 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 tack jaja struntsamma :Phaha xD hoppas ni förstår ;D:3 Varför habbo/Gt? och kan du inte förklara vad gimp är för de som inte vet det?förat jag tycker det är enklast xD ska försöka xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 5 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 jag kan inte göra nå mer guider mitt gimp är helt koko :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 asnajs, coolt!!!!!1 :cool: B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 jag kan inte göra nå mer guider mitt gimp är helt koko :yucky:Fan också. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 12 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2012 Fan också. :(Har fixat det nu men bildern är borta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.