jakob012 Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 hej jag har ett grönt strek på skärmen. jag kör på en gammal HP compaq nx7400. när jag vrider på skärmen försvinner det. men när jag släpper den så kommer det tillbacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Skärmen är nog sönder, Har du slått på den och liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Låter väldigt mycket som om skärmen är trasig. Blir till att köpa ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Som dom ovanstående skriver så är det nog så att din skärm är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Har varit likadant på min skärm, men det var ett tag sen nu. Brukade bara smälla till den på sidan så försvann det. Men nu verkar strecket helt borta :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Steg för att reparera allt: 1. Våld 2. Våld 3. Våld 4. Våld 5. Silvertejp (6. Köp ny) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Steg för att reparera allt: 1. Våld2. Våld3. Våld4. Våld5. Silvertejp(6. Köp ny)*6. Mer silvertejp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Det där gröna strecket hör jag talas om till och från. En hade det på sin skoldator. Vet inte vad det beror på eller hur man löser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Tycker hp datorer är problem med.. på min skoldator vart allt rosa rutigt. (inte min skolans dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Tycker hp datorer är problem med.. på min skoldator vart allt rosa rutigt. (inte min skolans dator)HP är nog det värsta märket inom Datorer som säger att dom är bra, Om mitt val, Bygg en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 HP är nog det värsta märket inom Datorer som säger att dom är bra, Om mitt val, Bygg en egen.Det är olika i fall till fall. Min förra dator (visserligen en stationär) var en HP dator (för 7k) som överlevde det allra mesta i 5.5 år och klarade sig igenom utveckling som man kunde förvänta sig. Sen att grafikkortet la av efter 5.5 år är inte extremt förvånande eller att alla komponenter i den var så utdaterade att det inte gick att spela något på den är ju inget konstigt för en gammal dator. Men det är klart att en egenbyggd är bättre för samma summa då man inte betalar för märket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.