WASD Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 Lubuntu står för LXDE ubuntu om jag inte minns helt fel :POch L'et i LXDE står för Light :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 jag har en dator med linux, amd 3500+ 2.2 ghz, 1 gb ram och radeon x1550 och den är grymt seg och tillochmed windows xp var snabbare, trodde den skulle bli snabbare med linux? Och sen så finns det ingen drivrutin till grafikkortet? Står 'grafik okänt' på info... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 jag har en dator med linux, amd 3500+ 2.2 ghz, 1 gb ram och radeon x1550 och den är grymt seg och tillochmed windows xp var snabbare, trodde den skulle bli snabbare med linux? Och sen så finns det ingen drivrutin till grafikkortet? Står 'grafik okänt' på info...Vad har du för grafikkort och vad körde du för distrubution? Ubuntu är inte så snabbt jämfört med vissa andra om det var det du provade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Vad har du för grafikkort och vad körde du för distrubution? Ubuntu är inte så snabbt jämfört med vissa andra om det var det du provade."och radeon x1550" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.