Hoppa till innehåll

Jag Såg Herobrine!


Zeldasplut
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag är nästan i chock tillstånd när jag skriver det här. Allting började runt halv 6.30 ikväll då jag och mina kompisar spelade Minecraft. Mina kompisar spelade på varandras LAN världar medans jag körde själv. Jag hade byggt upp en massa svambob statyer av t:ex Svampbob, Patrik och Gary.

Jag höll på för fullt med Gary statyn då "Han" dök upp. Observera att jag var i survival mode och jag har INGA mods eller diverse fusk på. men iallfall så hörde jag ett sånt är kusligt ljud och när jag vände mig om stog han en bit bort. Men bara i typ 4 sekunder. Sen så försvann han jag pausade och berättade för mina kompisar som INTE trodde mig och sa att det bara va en ko eller något. Så jag fortsatte att bygga. När statyn var färdig typ 5 minuter senare så gick jag in kyrkan. (Bodde i en NPC village!) och skulle dumpa av all fler färgad ull jag hade. Men innan jag han öppna kistan så hördes ett till kusligt ljud och Herobrine stog bakom mig! Både jag och mina kompisar skrek och fick typ panik! Jag lyckades oturligt nog inte ta mig ut ur kyrkan i tid innan han dödat mig...:( Jag stängde av Minecraft och väntade en timme innan jag vågade starta det igen. Jag raderade världen och tänker aldrig mer tro på att "Herobrine" bara är en myt. HAN finns. Helt utan tvivel! så från och med nu så ska jag filma med ett program när jag spelar Minecraft så att jag kan film bevisa det nästa gång! Jag har nu blivit skrämd till döds och ÅNGRAR allt jag skrivit om att "Herobrine är en myt" eller att han "Bara är en falsk myt som bara är för noobs!" Jag har spelat Minecraft i 2 år nu och ALDRIG har jag sätt honom. Inte för en nu. Minecraft har blivit en läskigare,värre men ändå mer spännade platts att vara på! Så var på er vakt! "Han" Finns till 100% i 1.3.2 uppdateringen! Kommentera gärna och säg vad ni vill, men jag tror...nej! jag VET att Herobrine finns i Minecraft utan mods eller andra fusk!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...