Hoppa till innehåll

Skolk Pga Mobbning


Legenda
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad är ni för störda människor? Majoriteten av inläggen: :blink: .

 

Tydligen är det så man gör när man skall försöka verka lustig!

 

Klart man inte ska skolka, byt klass eller skola om du blir mobbad, sök dig till folk som behandlar dig bra och ta så lite skit som möjligt (lite skit får alla ibland). Sluta aldrig satsa på din framtid helt enkelt.

Det bästa kanske vore om man fick mobbarna förflyttade istället? Jag tror det brukar vara policyn, även om den inte alltid följs.

 

Edit: Eller, det kanske inte alls vore det bästa. Personligen hade jag nog upplevt det som rätt skönt att få börja om på en ny skola.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han syftade nog på att man kan göra vettigare saker än att spela dator.

Definiera vettigare i sammanhanget.

 

Tydligen är det så man gör när man skall försöka verka lustig!

Det bästa kanske vore om man fick mobbarna förflyttade istället? Jag tror det brukar vara policyn, även om den inte alltid följs.

Japp, låter bra. Dessvärre så bor vi i Sverige, här åtgärdar man offret, inte förövaren.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så man kan inte lära sig det framför en dator och dylikt ?

Säkert, men inte på det sättet majoriteten av ungdomarna använder datorn, dvs facebook och datorspel.

 

Klart det är bra att lära sig programmera eller photoshop eller liknande, det är utvecklande på ett helt annat sätt än datorspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...