Distinction Skrivet 17 September 2012 Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 Erbjudandevillkor Bredband Large 25 Mbit/s Erbjudandet gäller t o m 6 november 2012 och endast nya bredbandskunder. Går ej att kombinera med andra erbjudanden för Bredband. Erbjudandet gäller Bredband Large 25 Mbit (12-25 Mbit/s nedströms, 0,7-1 Mbit/s uppströms), 199:-/mån i 3 månader därefter från 329:-/mån. 12 mån bindningstid. 3 kalendermånaders uppsägningstid. Modem med trådlöst nätverk 1:- (ord pris 995:-). Frakt 99:- och startavgift 99:- tillkommer. Med autogiro eller e-faktura sparar du 45:- i tillägg för pappersfaktura. Kreditkontroll kommer att göras på alla nya kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 (redigerat) Erbjudandevillkor Bredband Large 25 Mbit/s Erbjudandet gäller t o m 6 november 2012 och endast nya bredbandskunder. Går ej att kombinera med andra erbjudanden för Bredband. Erbjudandet gäller Bredband Large 25 Mbit (12-25 Mbit/s nedströms, 0,7-1 Mbit/s uppströms), 199:-/mån i 3 månader därefter från 329:-/mån. 12 mån bindningstid. 3 kalendermånaders uppsägningstid. Modem med trådlöst nätverk 1:- (ord pris 995:-). Frakt 99:- och startavgift 99:- tillkommer. Med autogiro eller e-faktura sparar du 45:- i tillägg för pappersfaktura. Kreditkontroll kommer att göras på alla nya kunder.Aha, tackar. Men jag försöker streama med xplit, men det laggar. Är det min uppladdningshastighet som påverkar det? Eller min skitiga dator som jag inte har formaterat om på ett par år? Redigerat 17 September 2012 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 September 2012 Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 Aha, tackar. Men jag försöker streama med xplit, men det laggar. Är det min uppladdningshastighet som påverkar det? Eller min skitiga dator som jag inte har formaterat om på ett par år?Jag skulle säga att uppladdnings-hastigheten är den huvudsakliga boven i dramat. (1mbit = 1/8 mbyte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 Jag skulle säga att uppladdnings-hastigheten är den huvudsakliga boven i dramat. (1mbit = 1/8 mbyte)Hur ska jag göra för att få mer uppladdningshastighet? Vart är sidan du kollade om de olika bredbanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 September 2012 Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 Hur ska jag göra för att få mer uppladdningshastighet?Byt abbonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 (redigerat) Ska jag betala för https://www.comhem.se/comhem/bredband/bredb...54/-/index.html istället? Jag får 50-100 och 10 nedströms men det blir 70 kr dyrare. Jag hade 25 och 1. Redigerat 17 September 2012 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 September 2012 Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 Det är upp till dina och familjens behov. 10/10 går att få tag på hos vissa ISPs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2012 Jag menar om det är ett bra erbjudande, eftersom det är ungefär 25-75 mbit/s mer nedladdningshastighet och 9-11 mbit/s mer uppladdningshastighet än vad jag hade. Jag använder nog mest internet i min familj, de andra använder nog mest för att surfa på facebook o sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Rekomenderar verkligen inte Comhems fiberabonemang. Betalar man för 50-100Mbit/s, så får man ~100Mbit/s, om man är ensam på linan, annars så är det väldigt nära 50Mbit/s. Testa med Telia eller Bahnhof Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.