Linus111 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 :lol: Jag skulle gärna vilja få nyckeln med Hjärtan på. var finns den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Först måste du kunna använda vit trinity. Gå till Alice värld och gå in i ett hål på en trädstam i lotus forest. Då kommer du in i bizzare room och du går på väggen. Leta upp en tavla på marken, ställ dig på den och tryck på examine. Då kommer du till ett ställe där det är en vit trinity på marken. Aktiverar du den kommer det fram en kista. öppna kistan och där i ligger keybladen med hjärtan på: Divine rose. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vaaa jag förstår inte ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Inte jag heller. Hur effektiv är den keybladen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Det är det jag undrar hur bra och vilka som är starkast? Kan inte någon skriva upp vilka som är starkast och i följd också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nån som vet?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Först måste du kunna använda vit trinity. Gå till Alice värld och gå in i ett hål på en trädstam i lotus forest. Då kommer du in i bizzare room och du går på väggen. Leta upp en tavla på marken, ställ dig på den och tryck på examine. Då kommer du till ett ställe där det är en vit trinity på marken. Aktiverar du den kommer det fram en kista. öppna kistan och där i ligger keybladen med hjärtan på: Divine rose. :lol: Divine rose är väl det vapnet som Sora får av Belle på Hallow bastion? Det hjärtformade hette väl något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 inte en susning men jag skulle gärna vlja veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa Zoro Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Sjysst! nån som håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (DS89 @ 27/05-2004 23:01:23) Först måste du kunna använda vit trinity. Gå till Alice värld och gå in i ett hål på en trädstam i lotus forest. Då kommer du in i bizzare room och du går på väggen. Leta upp en tavla på marken, ställ dig på den och tryck på examine. Då kommer du till ett ställe där det är en vit trinity på marken. Aktiverar du den kommer det fram en kista. öppna kistan och där i ligger keybladen med hjärtan på: Divine rose. :lol: Divine rose är väl det vapnet som Sora får av Belle på Hallow bastion? Det hjärtformade hette väl något annat. Du har helt rätt. Det hjärt-formade är Lady Luck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 [rensad] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg