ROMARIO Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Bara jag som råkat ut för viruset på skype det är massa länkar som skickas av mig fast man inte skickar det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Vad konstigt... Jag har också fått det här ''Viruset''. Fattar inte vart det kommer ifrån... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2012 Genomsök datorn med virusskydd och anti malware (stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 (redigerat) är det där med: hej detta är din nya profilbild?goo.gl/UPhHf?img=SKYPENAMN***? tryckte på den för att se vad fan de var för skit, men har inte märkt något. Redigerat 7 Oktober 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 är det där med: hej detta är din nya profilbild?goo.gl/UPhHf?img=SKYPENAMN***? tryckte på den för att se vad fan de var för skit, men har inte märkt något.Den försöker få dig att ladda ner en fil, dvs viruset, men jag antar att din webbläsare frågar dig "Vill du hämta denna fil?" eller nåt. Flera av mina vänner har råkat ut för det, men inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 (redigerat) Den försöker få dig att ladda ner en fil, dvs viruset, men jag antar att din webbläsare frågar dig "Vill du hämta denna fil?" eller nåt. Flera av mina vänner har råkat ut för det, men inte jag.Joo, det var en Zip-fil med ett program i. Men jag är inte dum nog att köra det. Ska nog testa ladda upp det på VT. Jag är så jävla kritisk till sådana virus så jag blir nyfiken istället. Så jag tankar de istället. Se om de funkar och se vad de gör med datorn. TRALALAL https://www.flashback.org/t1979538 HELVETe VAD KUL Redigerat 8 Oktober 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2012 Gammalt jävla virus som är detectad för längesedan, skaffa ett bra virus program. ESET NOD32 Antivirus 5. Skanna igenom datorn. Skanna gärna med ESET + Malware bytes. Kolla också länkar med virustotal.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.