laynus Skrivet 18 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2012 Jag ska snart dra på ett större lan på landsbyggden. Tänkte höra om ni vet något program som kan agera server och visa information på skärmen sedan skicka information till skärmen via client datorer. Så man kan informera alla om viktiga saker direkt på projektorn! Någon som vet något program som gör de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2012 Jag skulle ha gjort ett eget. Annars kan en irc-klient med gigantisk font fungera och låta crew ha lösenordet till kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2012 En powerpoint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2012 Mjo på ett annat lan jag hjälper till på har vi ett eget system med server och klient, men bra svar båda :) ska se vad grabbarna tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.