Pluntan Skrivet 20 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2012 Hejsan, jag har aldrig någonsin fifflat med att göra program men jag tycker om sånt här och ville ge mig in på detta. Jag vill alltså skapa en bot som klickar på olika knappar på tagentbordet etc klicka på 1 när det har gåt 5 sec och fortsätter loopa så. Om ni kunde rekomendera ett program vore det bra också, det spelar ingen roll om programmet kostar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2012 (redigerat) Vad ska du använda den till? Kan göra så den skriver något sen trycker på enter skitsnabbt ett spam program, som man kan använda i vissa chattar. Redigerat 20 Oktober 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2012 Klassen "Robot" i Java kan göra detta. Går garanterat i de flesta vanliga programmeringsspråken. Men du vill lära dig lite grundläggande programmering innan du bara kör igång med det här. Det kommer inte bli bra då. http://forum.codecall.net/topic/54172-robot-class/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 November 2012 Rapport Dela Skrivet 1 November 2012 Du kan alltid använda AHK, väldigt simpelt och lätt att lära sig. Skulle kunna göra ett exempel åt dig som du bara kan redigera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.