Nazar Skrivet 2 November 2012 Rapport Dela Skrivet 2 November 2012 (redigerat) Hallå där. Till jul eller i Januari ska jag välja ett Gymnasium. Jag har redan valt vilket Gymnasium jag ska gå på och det blir NTI. Men här är frågan: Jag har hört att man kan fördjupa sig i spelprogrammering på NTI. Men i vilket program finns det? I El och Energiprogrammet, eller Teknikprogrammet? Jag har frågat min lärare som vet om gymnasiet, och jag funderar på att fråga igen. Men jag skulle också vara tacksam om jag fick lite info här. Redigerat 2 November 2012 av Nazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 November 2012 Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Jag vet att Teknikprogrammet har programmering, och det är det du använder för att göra spelen, så välj det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 November 2012 Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Teknikprogrammet har en inriktning med programmering och sånt som Proccito sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Aha ok. Tack så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.