Hoppa till innehåll

Hjälp! Akut :o


Jonte1414
 Dela

Rekommendera inlägg

satte på the sims livets historier, brukar använda fusk, typ

"boolprop testingchatsenabled true" men jag är också väldigt noga med att stänga av det. Idag när jag satte på det så när jag klickade på en familj, då man ser hela familjen på ett fotografi, det vita blinkade hastigt. Och när jag klickade mig in på tomten. Två sekunder efter så stod det:

"programmet har krashat programmet kommer nu att stängas av"

 

somsagt jag är noga med att stänga av fusk och detta hände helt plötsligt, hur ska jag lösa det och hur ska jag kunna fortsätta spela?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta fuska.

Ha inte för många dekorationer i kvarteret.

Och spela för all del inte i kvarter med jord eller betong. Tag grönska. Det mest grundläggande och finaste.

Det borde inte påverka stabiliteten såvida han inte har en dator som inte klarar spelet/grafikinställningarna. Så han borde ha upptäckt lagg i samband med att spelet kraschar eller annars överhuvudtaget. Han kan ha gjort något konstigt när han fuskade som att placera TV-apparater i luften eller flyttat simar till någon otillåten plats om han använd moveObjects on.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det borde inte påverka stabiliteten såvida han inte har en dator som inte klarar spelet/grafikinställningarna. Så han borde ha upptäckt lagg i samband med att spelet kraschar eller annars överhuvudtaget. Han kan ha gjort något konstigt när han fuskade som att placera TV-apparater i luften eller flyttat simar till någon otillåten plats om han använd moveObjects on.

Just det. De flesta datorer har problem med ansträngningar som fusk eller dekorerade kvarter. Min dator var ny och trevlig, dessutom stationär men kraschade i Downtown/City som består av berong och där det är mycket höghus, osv... dessutom kraschade min laggade min dator när den haft på moveobjects under lång tid. Och ja, de flesta datorer har problem med det, därför skrev jag vad som ofta är betydande anledningar. Hej å hå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...