joakim10 Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Jag ska köpa/få en spelmus men vet inte vilken som jag ska köpa. Så ni kanske kan ge ett tips elr så på nån som är bra när man spelar LoL? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Vet inte riktigt om det finns någon spelmus som är inriktat på just LoL, som det finns till WOW och liknande. Iallafall, det jag använder är Logitech G500. Har haft den i drygt 1.5-2 år och stortrivs med den. Just för att den är skön, justerbara vikter och man kan byta DPI samtidigt som man spelar och inte speciellt dyr heller. och med tanke på att du har ett tangentbord så ser jag ingen större menning att ha qwer på musen, men det kanske är nice, vad vet jag. ;) så helt enkelt köp något du tycker är skönt att ha handen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Razer Naga Hex, designad för MOBA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Mx518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Mx518Som knappast går att hitta nånstans längre, G400 är nya ersättaren, och är god-tier, man kan inte "gå fel" med G400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Som knappast går att hitta nånstans längre, G400 är nya ersättaren, och är god-tier, man kan inte "gå fel" med G400.Vad är det för skillnad? Min Mx512 är verkligen perfekt och felfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Vad är det för skillnad? Min Mx512 är verkligen perfekt och felfri.Ja, min är oxå perfekt och felfri. MX518 tillverkas väl inte ens längre? Går inte att hitta nånstans, G400 är samma fast högre DPI. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=38926 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=917501 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2012 Rapport Dela Skrivet 11 November 2012 Den ser annorlunda ut... ogillas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 15 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2012 Razer Naga Hex, designad för MOBA spel.Har du testat den? tror att jag vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 November 2012 Rapport Dela Skrivet 17 November 2012 Har själv en Steel Series Sensei och trivs med den, spelar bland annat LoL med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.