DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Om man tar exemplet av min signatur, så passar den endast på grund av den konstiga formateringen. Om jag skulle ha de två meningarna på två olika rader så skulle det stå att den är för lång, och att jag ej får har det. Därmed kan ju begränsningarna ej ha något att göra med teckenmängd, utan istället något absurt koncept av "Max pixlar åt höger". Finns det någonstans var man faktiskt kan se hur signaturerna funkar, hur de skall vara uppbygda, etc.? Högaktningsfullt, Inte DD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Det är max typ 260 tecken på max fyra rader. Jag tror också det är max 65 tecken per rad. Det är något jättekonstigt jag hade stora problem när jag gjorde min signatur också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 "Max pixlar bredd" är lite omständligt att mäta så antal tecken per rad skulle jag tro, som dave säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 December 2012 Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 Jag undrar också hur fan jag fick in min bild i presentationen. Den är ganska stor, och jag är inte ens FuskaVIP längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 12 December 2012 Rapport Dela Skrivet 12 December 2012 Jag undrar också hur fan jag fick in min bild i presentationen. Den är ganska stor, och jag är inte ens FuskaVIP längre.Haha det är inte bara du som undrar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 December 2012 Rapport Dela Skrivet 12 December 2012 Förklarar inte hur loopen lyckats knöka in en signatur på 500x200 px och 213 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Nya prylar? Någon som kan ge mig en snabb briefing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.