123pizza Skrivet 17 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Jag har spelat Starcraft (första) med mina kompisar förut, tvåan är väl typ likadan fast det är mer units och bättre grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 17 December 2012 Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Förutom Starcraft 2, så tror jag tyvärr det finns inte nå fler RTS spel. Du kan testa Company of Heroes. Finns också Command & Conquer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 December 2012 Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Dominion: Storm Over Gift 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 December 2012 Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Jag har spelat Starcraft (första) med mina kompisar förut, tvåan är väl typ likadan fast det är mer units och bättre grafik?Skillnader i hur gameplayet funkar och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Jag har spelat Starcraft (första) med mina kompisar förut, tvåan är väl typ likadan fast det är mer units och bättre grafik?Det är från 16 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Age of Empires! Vilket av dom som helst, även om jag personligen tycker tvåan är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Command and Conquer Generals är en gammal klassiker som jag aldrig blir trött på. Annars har du Supreme Commander Forged Alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 19 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Vad svårt att välja bland alla :S jag ska nog köpa Starcraft 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 19 December 2012 Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Det är från 16 år.Japp så du får inte spela det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 December 2012 Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Japp så du får inte spela det heller.bestämmer du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 20 December 2012 Rapport Dela Skrivet 20 December 2012 R.U.S.E är ett rts från ubisoft som är ett par år gammalt. Ett lite unikt rts som handlar om att lura sin fiende itsället för en massa micro. Inte så känd spel,men de flesta som kör det tycker att det e kul :P kan vara värd att ta en titt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 20 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2012 Det är från 16 år.Jag får köra vilka spel jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.