Zeldasplut Skrivet 24 December 2012 Rapport Dela Skrivet 24 December 2012 Hej! Vilken är din Top 3 på Wii U spel? Min är: 1. New Super Mario Bros U. 2. Nintendo Land. 3. Pikmin 3. (När det släpps!) OBS! DENNA POST SKREVS I DECEMBER 2012! Skriv din Top 3 i kommentarerna! Med vänlig hälsning, ZeldaSplut. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 har inget wii u men mitt favorit är det där nintendoman land ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Bump. Jag tror att New Super Mario Bros. U är (än så länge) mitt favorit spel till Wii U trots att vissa av banorna är hur svåra som helst <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 samma som OP :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Kan någon redovisa huruvida det är värt att köpa ett Wii U eller ej? Tänkte nämligen sommarjobba senare i år, och 300(minst) ska gå till ett SNES och spel, men vet ej vad jag ska göra med resten, och blev lite smått intresserad av denna konsol. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Kan någon redovisa huruvida det är värt att köpa ett Wii U eller ej? Tänkte nämligen sommarjobba senare i år, och 300(minst) ska gå till ett SNES och spel, men vet ej vad jag ska göra med resten, och blev lite smått intresserad av denna konsol. Tack på förhand!Jag rekommenderar dig att starta egna trådar om du har frågor som inte rör topic istället för att kapa andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 1.The Legend of Zelda: The Wind Waker 2.New Super Mario Bros U 3.rayman legends Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 3 April 2013 Rapport Dela Skrivet 3 April 2013 Min personliga top 5 just nu ser väl ut såhär 5. Monster Hunter 3 Ultimate4. Sonic and all star racing transformed3. Trine 22. Call of duty black ops 21. New Super Mario Bros U. Har fler spel och har totalt spelat ca 250 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.