SarahDessi Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Hej, funderar på att köpa nått nytt, undrar om ni har nått bra förslag :) Checka min profil för en lista av alla mina spel :D Gillar RPG spel, Open World och GT5 liknande bilspel. Kom med förslag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Rocksmith Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Test Drive Unlimited 2. Spelar det mycket, och det är väldigt roligt och socialt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 26 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Har både Rocksmith och TDU2 :) men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 LA Noire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 26 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 LA NoireSom sagt, kolla min profil för spel som jag redan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Sleeping Dogs e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Sleeping Dogs e kulHan trollar med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 26 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Han trollar med dig.Vet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Need for Speed Prostreet. Hittade det i en låda häromdan, och jag gillar det fortfarande. Det har ett par år på sig, så det bör inte vara sådär jätte dyrt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 (redigerat) EDIT: Såg att du redan hade LBP. Testa Mortal Kombat 9 om du gillar fighting spel. Annars så har jag tyvärr inga fler förslag. Redigerat 27 December 2012 av Nazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 27 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Need for Speed Prostreet.Hittade det i en låda häromdan, och jag gillar det fortfarande.Det har ett par år på sig, så det bör inte vara sådär jätte dyrt heller. Har de på ps2 :) EDIT: Såg att du redan hade LBP. Testa Mortal Kombat 9 om du gillar fighting spel. Annars så har jag tyvärr inga fler förslag.Fighting e int min grej :/ Men tack ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.