Stakc Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Tja loggade in nu första gången på 45 dagar stod det, Och då såg jag att det var någon annan ip som hade loggat in. Det är min bankgubbe. Då såg jag att alla pengar var borta, Hade 20m+ och ip nummret kommer från kina.... Vad ska man göra? 175.42.107.200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Rapportera händelsen till Jagex? :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 6 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Rapportera händelsen till Jagex? :_Hittar inte deras email.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Andra träffen på google. http://www.jagex.com/corporate/Contact/contact.ws Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 6 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Andra träffen på google.http://www.jagex.com/corporate/Contact/contact.wsFörsökte maila innan jag gjorde tråden men fick direkt svar att inte mitt mail gick fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Försökte maila innan jag gjorde tråden men fick direkt svar att inte mitt mail gick fram.Hur mailar man utan att ha hittat deras email? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Hur mailar man utan att ha hittat deras email?hahah förlåt men jag är tvungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 8 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2013 Hur mailar man utan att ha hittat deras email?Jag mailade men mailet gick inte fram och antagligen för att det är fel mail adress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 18 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 Tja loggade in nu första gången på 45 dagar stod det, Och då såg jag att det var någon annan ip som hade loggat in. Det är min bankgubbe. Då såg jag att alla pengar var borta, Hade 20m+ och ip nummret kommer från kina....Vad ska man göra? 175.42.107.200Inte mycket att göra, släpp det bara. Jagex kommer inte göra ett skit åt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Tycker synd om dina borttappade pixels. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg