xeliaz Skrivet 8 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2013 (redigerat) Troligtvis båda men y annars Redigerat 9 Januari 2013 av xeliaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2013 Fick de entligen slut på färger och ädelstenar? XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2013 Fuck färger, nu blir vi hardcore! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Vet ju inte hur spelen kommer skilja sig från varandra ännu.. I övrigt blev jag rätt så förvånad över gårdagens "Nintendo direct" Hade på förhand gissat på ett gen V stadium spel, eller remakes utav Ruby & Sapphire. Blev positivt överraskad dock.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Fuck färger, nu blir vi hardcore!Nu blir vi farliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Som jag tolkar det är det väl Pokemon _______ och Pokemon ________ altså X och Y som i olika namn, ännu inte bestämt/avslöjat eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Spelen ska heta X och Y. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 (redigerat) Som jag tolkar det är det väl Pokemon _______ och Pokemon ________altså X och Y som i olika namn, ännu inte bestämt/avslöjateller?X för "Xerneas" Och Y för "Yveltal" EDIT: Om det nu var så du menade...? (Såg draghon's post först nu. Läs det inlägget istället så får du svar på rätt fråga, hehe..) :rolleyes: Redigerat 9 Januari 2013 av gongong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 7 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2013 Lite för tidigt och bestämma mig eftersom vi inte har sett mycket av dom. Men om man bedömer efter de legendarsika vinner definitiv Yveltal. Helt klart en av de coolaste legendariska som jag någonsin sett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 April 2013 Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Blir förmodligen X för mig, men man får väl se om man får veta några version exclusives innan så kanske det blir Y om det är interessantare saker där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Ett riktigt pokémon-fan köper ju båda. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAFT Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 De ska vara på gamla Gameboy, dock inte pokemon men grym grafik. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg