JJespeRR Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Hej. Vad är det för skillnad mellan Android 4.1.2 och 4.1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Enligt min snabba google sökning innehåller 4.1.2 förbättrad mjukvarustabilitet, prestandaförbättringar och ett antal buggfixar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2013 Okej tack, jag googlade lite med telefon men hittade inget och hade inte sån lust att sitta med telefon... Men är det bara jag som har upplevt att mim S3a startat om random när jag hållits på med den? Igår läste jag folk om att deras telefon startades om av Chrome? För igår satt jag precis med Chrome och surfade med telefon, så startade den om random. Skrivet från telefon, därför stavfel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 (redigerat) Okej tack, jag googlade lite med telefon men hittade inget och hade inte sån lust att sitta med telefon...Men är det bara jag som har upplevt att mim S3a startat om random när jag hållits på med den? Igår läste jag folk om att deras telefon startades om av Chrome? För igår satt jag precis med Chrome och surfade med telefon, så startade den om random. Skrivet från telefon, därför stavfel...Min har också startat om av sig själv både före och efter uppdateringen. Händer kanske 2-3 gånger i månaden så för mig är det dock inget jätteproblem, även om det såklart är irriterande. Använder också chrome så det kan ju vara därför, minns dock inte om det bara hänt när jag använt chrome. Redigerat 12 Januari 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 13 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2013 Slutade använda Chrome och nu har den inte startat om nångång sen typ december/januari :wub: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2013 Vart tog snacket om din förbannade tegelsten vägen? DU MÅSTE HA EN ALLA MÅSTE HA EN :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.