retroxaz Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 (redigerat) tja jag ska vissa er med några korta steg hur man gör datorn snabbare. enklaste och bästa är att sätta alla filer du vill spara på en usp sticka eller externt minne och installera om windows. men här finns ett annat sätt. steg 1:ta bort saker ur videor,bilder,hämntningar etc steg 2: gå till start menyn sedan kontrollpanelen välj ta bort program och ta bort shit. steg 3:kör full virus scan och ta bort virus. steg 4:installera ccleaner och ta bort program. det är bättre en det på kontrollpanelen men du kan inte ta bort alla program. vad jag vet steg 5:ta bort msn det segar ner starten av datorn. steg 6: ta bort program som startar på direkten när du startar. tex msn. men vissa program kan du välja att inte starta på direkten. steg 7:kör en disk Diskdefragmention tack Nimrood för att han sa om det jag hade glömt det :P tips skaffa virus program du ska bara ha 1. och skaffa adawere program. Redigerat 29 Januari 2013 av retroxaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 tja jag ska vissa er med några korta steg hur man gör datorn snabbare.enklaste och bästa är att sätta alla filer du vill spara på en usp sticka eller externt minne och installera om windows.men här finns ett annat sätt. steg 1:ta bort saker ur videor,bilder,hämntningar etc steg 2: gå till start menyn sedan kontrollpanelen välj ta bort program och ta bort shit. steg 3:kör full virus scan och ta bort virus. steg 4:installera ccleaner och ta bort program. det är bättre en det på kontrollpanelen men du kan inte ta bort alla program. vad jag vet steg 5:ta bort msn det segar ner starten av datorn. steg 6: ta bort program som startar på direkten när du startar. tex msn. men vissa program kan du välja att inte starta på direkten.tips skaffa virus program du ska bara ha 1. och skaffa adawere program.Start -> msconfig -> autostart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 (redigerat) Kan man använda någonting annat om man inte har en usp sticka? :S Och hur ska jag göra om jag använder Mac? Redigerat 29 Januari 2013 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Vart kan jag hitta ett 764 GB stort usp sticka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Vart kan jag hitta ett 764 GB stort usp sticka?Ursäkta, men vet du om man kan använda usp stickor till en Mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Vart kan jag hitta ett 764 GB stort usp sticka?Hoppas 2 TB räcker :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 tja jag ska vissa er med några korta steg hur man gör datorn snabbare.enklaste och bästa är att sätta alla filer du vill spara på en usp sticka eller externt minne och installera om windows.men här finns ett annat sätt. steg 1:ta bort saker ur videor,bilder,hämntningar etc steg 2: gå till start menyn sedan kontrollpanelen välj ta bort program och ta bort shit. steg 3:kör full virus scan och ta bort virus. steg 4:installera ccleaner och ta bort program. det är bättre en det på kontrollpanelen men du kan inte ta bort alla program. vad jag vet steg 5:ta bort msn det segar ner starten av datorn. steg 6: ta bort program som startar på direkten när du startar. tex msn. men vissa program kan du välja att inte starta på direkten.tips skaffa virus program du ska bara ha 1. och skaffa adawere program.Diskdefragmenteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 29 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Vart kan jag hitta ett 764 GB stort usp sticka?ingen stans Diskdefragmenterarenglömde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 30 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2013 Jag hittar inte någonting som heter "shit", vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2013 tack för tipsen :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 30 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2013 Jag hittar inte någonting som heter "shit", vad ska jag göra då?installerar shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 5 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2013 skaffa ssd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.