FubbisRidesOn Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 Återbesöker ännu en gång mitt kära hem, fuska.se, och vill nu hälsa till de fåtal som ännu lever kvar i ruinerna. hejj Det var länge sedan jag tillbringade tid på detta underbara forum, som verkar förfallet.. Imbaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 Var hälsad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 (redigerat) Välkommen tillbaks! :D Jag har saknat ett IMBA ett tag, det är dags för version... 10(?) nu tycker jag. Redigerat 9 Februari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 Välkommen tillbaks! :D Jag har saknat ett IMBA ett tag, det är dags för version... 10(?) nu tycker jag.Jag håller absolut med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 Jaha? Vad ska vi diskutera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 (redigerat) Har haft suget till ett nytt Imba länge, men har ingen riktig motivation längre nu när det saknas många av de personer som faktiskt ger gruppen karaktär... Vet inte heller om jag själv skulle ha tiden som krävs för att kunna ge Imba den kvalité som funnits tidigare. Dock om det finns ett växande intresse som skulle kunna bygga upp ett nytt gruppforum som länge vart i ett dödläge, skulle jag utan tvekan ta åt mig äran och spela lite djävul här på fuska igen. B) (Och sen undrar jag även vem på forumet som bryr sig om att anmäla mitt första inlägg...</333 Redigerat 9 Februari 2013 av FuhrerOFimbaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Jag är fortfarande här inb4 flytt till gruppdelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 (redigerat) Känns tyvärr som om det skulle floppa. :( Fuska är inte detsamma längre, inte medlemmarna heller, de som tidigare "gjorde" Imba'z är numera rätt förändrade. Det kommer aldrig bli roligt igen på samma sätt, bara otrevlig stämning från otrevliga människor. Redigerat 10 Februari 2013 av Suicidans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 10 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Känns tyvärr som om det skulle floppa. :(Måste med stor sorg instämma... De tre senaste försöken ifrån min sida har enbart slutat i avgrund och mörker. Det är förmodligen slut på glansdagar, inte enbart för IMBAZ, men även hela fuska lider nog mot ett bittert slut...Känner mig jääävligt tom och kall nu. Helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Den slutsatsen kommer du till först nu :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 10 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Nej då, jag förklarar enbart för de som hoppades på ännu ett Imba, att detta knappast blir av ifrån mitt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 vadå imbas glasndagar? Imba har alltid varit en bajshög med spam, vad är det som är svårt att uppnå där? Som sagt, de flesta av alla gamla medlemmar i Imba är fortfarande i knutarna, så jag ser inte vad problemet är. Jag gillade Imba just för att det var precis det det var, en hög med bajs. Man kunde gå, spamma av sig, eller bara fula sig eller dela en länk eller bild eller vad fan som helst. Jag ser inte hur det har blivit svårt att spamma liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.