FubbisRidesOn Skrivet 10 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Jodå, på den punkten har vi samma åsikt, och det du säger kan stämma... Jag får se hur det blir snart, jag får åtminstonde försöka en sista gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 now or never Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Jag stöder återskapandet av IMBA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 10 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Nämen sedär! NU finns nya Imbaz i grupperna, varsågoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Danke SCHÖN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2013 Heeeere's Layton! Trevligt att se dig igen. Om detta hade varit för två år sen hade jag förmodligen anmält er för att ni hade stötande beteende som verkade hylla hitler och nazismen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2013 Jo, med kommunisten DD på vår sida har ni inte en chans mot vår nazistpropaganda.... [/sarkasm] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2013 Niccceeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.