Hoppa till innehåll

Hej - Im Back!


FubbisRidesOn
 Dela

Rekommendera inlägg

Har haft suget till ett nytt Imba länge, men har ingen riktig motivation längre nu när det saknas många av de personer som faktiskt ger gruppen karaktär... Vet inte heller om jag själv skulle ha tiden som krävs för att kunna ge Imba den kvalité som funnits tidigare.

 

Dock om det finns ett växande intresse som skulle kunna bygga upp ett nytt gruppforum som länge vart i ett dödläge, skulle jag utan tvekan ta åt mig äran och spela lite djävul här på fuska igen. B)

 

(Och sen undrar jag även vem på forumet som bryr sig om att anmäla mitt första inlägg...</333

Redigerat av FuhrerOFimbaz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns tyvärr som om det skulle floppa. :(

 

Fuska är inte detsamma längre, inte medlemmarna heller, de som tidigare "gjorde" Imba'z är numera rätt förändrade. Det kommer aldrig bli roligt igen på samma sätt, bara otrevlig stämning från otrevliga människor.

Redigerat av Suicidans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns tyvärr som om det skulle floppa. :(

Måste med stor sorg instämma... De tre senaste försöken ifrån min sida har enbart slutat i avgrund och mörker.

 

Det är förmodligen slut på glansdagar, inte enbart för IMBAZ, men även hela fuska lider nog mot ett bittert slut...

Känner mig jääävligt tom och kall nu. Helvete

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå imbas glasndagar? Imba har alltid varit en bajshög med spam, vad är det som är svårt att uppnå där? Som sagt, de flesta av alla gamla medlemmar i Imba är fortfarande i knutarna, så jag ser inte vad problemet är. Jag gillade Imba just för att det var precis det det var, en hög med bajs. Man kunde gå, spamma av sig, eller bara fula sig eller dela en länk eller bild eller vad fan som helst. Jag ser inte hur det har blivit svårt att spamma liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...