Gäst PoisoN Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) hur f*n komer man förbi vålnaden i lord of the rings the fellowship of the ring. :huh: Redigerat 22 Maj 2004 av lugia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 hur f*n komer man förbi vålnaden i lord of the rings the fellowship of the ring. :huh: Var nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) Var nånstans? när man ska över bron den där vålnaden står i vägen om man går för nära ser han mig och om jag stanar ute på stigen länge kommer en annan vålnad och ser mig så vad ska man göra för att komma förbi vålnadden????? :wacko: :wacko: :wacko: Redigerat 24 Maj 2004 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 du ska försöka smyga förbi honom. :blink: :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Tack jag behövde också hjälp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 döda honom lol =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) du ska försöka smyga förbi honom. :blink: :blink: :blink: onödgt inlägg king du e min kompis som vill ha hjälp så va tack sam att jag FRÅGAR!!! döda honom lol =) man kan inte man har bara stenar och pinne och om man försöker slå måste man ju gå nära och då ser han mig. och med stenar går det inte. vad ska jag göra???? :wacko: :wacko: Redigerat 28 Maj 2004 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 KASTA STENARNA BAKOM HONOM!!! Då hör han ljudet och går iväg!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 du ställer dig vid kanten av huset och kastar en sten på stigen så kollar han sen smyger du över bron svårare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 [Rensad] Snälla håll er till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 du ska bakom huset som stor rakt framför vålnaden. använd ringen då trycker du på r men inte för länge. sen hoppar du över staketet och springer över bron. inte så svårt. :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.