Doglovers Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Har för mig att filmen jag söker hette något med Döskallenön eller något men jag hittar inte då jag söker på google. Den handlar om några pojkar som hittar en karta på vinden och ska då leta reda på skatten. Ena pojken är typ uppfinnare, ena är tjock, det är vad jag minns av dem. De tar sig sedan till ett hus där det är en enorm, missbildad människa fastkedjad osv. Sen minns jag att de tog sig till något ställe där de ska spela piano samt ett ställe där det fanns massor av bilder på människor. Någon som förstod min kassa förklaring? :cry: Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 (redigerat) Tecknad/animerad/otecknad? Ungefärligt produktionsår? Redigerat 26 Februari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 26 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Tecknad/animerad/otecknad? Ungefärligt produktionsår?Den är otecknad, kanske 7 år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 The Goonies. Inte från 2000-talet, utan 1985. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 26 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 The Goonies. Inte från 2000-talet, utan 1985.Jaha oj, tack så mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.