Dave37 Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Run ska man kunna få upp genom att trycka på [windowstangenten] + R. Skriver du in %appdata% borde du komma till Application Data och hitta .minecraft-mappen. Därifrån är det lätt att hitta screenshots etc. Nu vet jag ju inte om win8 har gjort något annorlunda med filsystemet men med tanke på hur liknande alla tidigare windowsutgåvor är varandra så känns det osannolikt. windows verkar för det mesta bara stuva om det grafiska mellan sina OS men själva filsystemen fungerar typ identiskt sen windows 3.1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Run ska man kunna få upp genom att trycka på [windowstangenten] + R. Skriver du in %appdata% borde du komma till Application Data och hitta .minecraft-mappen. Därifrån är det lätt att hitta screenshots etc. Nu vet jag ju inte om win8 har gjort något annorlunda med filsystemet men med tanke på hur liknande alla tidigare windowsutgåvor är varandra så känns det osannolikt. windows verkar för det mesta bara stuva om det grafiska mellan sina OS men själva filsystemen fungerar typ identiskt sen windows 3.1Du vet inte vad ett filsystem är. Mappen %appdata% finns dessutom på olika ställen i XP, vista och W7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 (redigerat) Nvm Redigerat 10 Mars 2013 av Draghguggwhor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Jag har låst mig vid att Windows 8 är ganska dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg