Rhino Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Tjena allesammans! När jag och en polare väl sitter vid datorn så kör vi bara LoL och det är inte så kul efter ett tags konstant spelande, så jag tänkte fråga er kära fuskare om ni har något tips på något roligt spel, typ som LoL kanske eller som WoW typ. Vi har båda bärbara datorer så Far Cry 3 och BF3 är uteslutet osv. :/ Vi har testat WoW, SwTor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Borderlands 1 och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Borderlands 1 och 2.Tänkte mer F2P. :) Min dator lär knappast funka med det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Själv kör jag WoT. Kan vara lite segt i början men efter tag när man kommit till lite starkare pansarvagnar blir det roligare. Annars är ju TF2 gratis. Spel som liknar LoL - Dota 2 och HoN? Spel som liknar wow - http://mmohuts.com/editorials/best-free-wow-clones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Inte som WoW eller LoL, men TF2 är ett väldigt roligt spel, som jag kör nästan varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Inte som WoW eller LoL, men TF2 är ett väldigt roligt spel, som jag kör nästan varje dag.Det har jag och han också kört rätt ofta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Finns massor Men mest likt lol är dota. Hon vet jag inte har inte undersökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 WASD 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 WASD 3DGår det köra online? Till Käraste WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Går det köra online? Till Käraste WASD Inte direkt. Jag har ej publicerat några onlinespel men jag har två halvfärdiga som jag inte rört på år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 22 April 2013 Rapport Dela Skrivet 22 April 2013 Skulle rekommendera Torchlight 2, väldigt kul att spela flera på, dock kostar det runt 150kr på steam. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 Tetris online ? är båda nybörjare är det bara mer roligt :) En sida som är bra att spela tetris på hittar du här : http://www.tetrisfriends.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.