Hoppa till innehåll

Hjälp Mej. Kan Inte Köra Online


katt520
 Dela

Rekommendera inlägg

*verkar

*n00bs

 

katt520, hur går det? Har en ren kopia nu eller?

Eftersom jag säger värkar utanför internet så skriver jag det mer som det stavas.

 

Hur många skriver med nollor ? Knappt någon. Och där vart jag manipulerad av språket, det är och jag brukar säga noobs inte noobar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

det var inte att jag inte kunde logga in felet måste ha vart på Minecraft jag har läst på andra sajter och jag fick ett svar det är flera 100 som hade samma fel men mit problem löste sej själv en dag så plötsligt funkade det att köra online  

Redigerat av katt520
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

INstallera om spelet

Är du helt sopslut eller?

Man kan lika gärna göra en "Force Update" så fixar sig de flesta problem med installationen, utan att radera saves för små barn.

Bad login är när servern har problem om jag inte missminner mig helt, eller så var det när man försökte ansluta till en IP adress som inte hade någon server.

 

Vad fan skulle "Installera om spelet" hjälpa för om han har problem med Multiplayer?

 

För att göra "Force Update" så går man in i inställningar innan man loggar in på Minecraft och klickar på "Force Update" vilket kommer att uppdatera spelet till senaste versionen även fast du redan har den vilket fixar defekta filer men även tar bort mods och annat som skulle försvunnit med en uppdatering

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du helt sopslut eller?

 

nej det hoppas jag inte.

 

 

 

 

Vad fan skulle "Installera om spelet" hjälpa för om han har problem med Multiplayer?

 

 

Det är den enklaste lösningen om ett spel inte fungerar som det skall. Sedan att minecraft är annorlunda än andra spel tänkte jag inte på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej det hoppas jag inte.

 

 

 

Det är den enklaste lösningen om ett spel inte fungerar som det skall. Sedan att minecraft är annorlunda än andra spel tänkte jag inte på.

Så du sitter här och säger att du inte kan något om spelet men endå så har du svarat på en tråd någon ber om hjälp till spelet?

Redigerat av FurryLover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...