Draghguggwhor Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Vart?http://www.fuska.se/forum/topic/158536-hjälp-mej-kan-inte-köra-online/?p=1974399 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt520 Skrivet 17 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 jag har skrivit alla världar på en lapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 jag har skrivit alla världar på en lappJa det förstår jag, men vad står det på lappen?Kan du skicka en bild eller nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 men det är försent för att spara alla wärldar men jag har skrivit upp dem på en lapp men det funkar fortfarande inte Jag har köpt Minecraft!!!Mappen du kopierade hette SAVE ! dne lägger du in igen bara, I .minecraft... Servern du försöker komma in på är det din du försöker hosta eller vem är det som äger den ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Mappen du kopierade hette SAVE ! dne lägger du in igen bara, I .minecraft... Servern du försöker komma in på är det din du försöker hosta eller vem är det som äger den ??Jag tror han aldrig gjorde en backup, det är nog det som är problemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Ja det förstår jag, men vad står det på lappen? Kan du skicka en bild eller nått?antagligen (förhoppningsvis) har han skrivit ner server ip:n på alla onlineservrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 men det är försent för att spara alla wärldar men jag har skrivit upp dem på en lapp men det funkar fortfarande inte Jag har köpt Minecraft!!!Jag tror minecraft är för avancerat för dig. Jag här ett bra tips, gå ner några trappsteg och spela habbo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 (redigerat) ...Eller Runescape. Redigerat 17 Maj 2013 av Dave37 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 ...Eller Runescape.Runescape är förstört! :( för 5-6 år sedan var det bättre än wow. Sedan ändrade de grafiken .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt520 Skrivet 19 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 nej HABBO är för NOBBAR och minecraft minecraft funnkar på alla andra datorer 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 nej HABBO är för NOBBAR och minecraft minecraft funnkar på alla andra datorerDu värkar ju vara en av dom "NOBBAR" men det brukas stavas och uttalas "Noobar". Så du hör nog hemma där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 19 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 Du värkar ju vara en av dom "NOBBAR" men det brukas stavas och uttalas "Noobar". Så du hör nog hemma där. Nu tycker jag att du var väldigt otrevlig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg