Epixa Skrivet 19 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 Nu tycker jag att du var väldigt otrevlig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 Du värkar ju vara en av dom "NOBBAR" men det brukas stavas och uttalas "Noobar". Så du hör nog hemma där.*verkar *n00bs katt520, hur går det? Har en ren kopia nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2013 *verkar*n00bs katt520, hur går det? Har en ren kopia nu eller?Eftersom jag säger värkar utanför internet så skriver jag det mer som det stavas. Hur många skriver med nollor ? Knappt någon. Och där vart jag manipulerad av språket, det är och jag brukar säga noobs inte noobar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 Lyckas du komma in på andra online serverar eller är det alla som inte funkar. är det bara 1 server så är det ju den servern det är fel på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt520 Skrivet 21 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 SRY om jag var otrevlig men Mit Minecraft funkar igen tack alla som har hjälpt mej 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 SRY om jag var otrevlig men Mit Minecraft funkar igen tack alla som har hjälpt mejVad var det som var felet? Så andra inte behvöer göra liknande trådar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Vad var det som var felet? Så andra inte behvöer göra liknande trådar !Han glömde logga in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Han glömde logga in.ah.. Det är väl det man gör för att kunna spela ? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt520 Skrivet 30 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 (redigerat) det var inte att jag inte kunde logga in felet måste ha vart på Minecraft jag har läst på andra sajter och jag fick ett svar det är flera 100 som hade samma fel men mit problem löste sej själv en dag så plötsligt funkade det att köra online Redigerat 30 Maj 2013 av katt520 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 INstallera om spelet Är du helt sopslut eller?Man kan lika gärna göra en "Force Update" så fixar sig de flesta problem med installationen, utan att radera saves för små barn.Bad login är när servern har problem om jag inte missminner mig helt, eller så var det när man försökte ansluta till en IP adress som inte hade någon server. Vad fan skulle "Installera om spelet" hjälpa för om han har problem med Multiplayer? För att göra "Force Update" så går man in i inställningar innan man loggar in på Minecraft och klickar på "Force Update" vilket kommer att uppdatera spelet till senaste versionen även fast du redan har den vilket fixar defekta filer men även tar bort mods och annat som skulle försvunnit med en uppdatering 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Är du helt sopslut eller? nej det hoppas jag inte. Vad fan skulle "Installera om spelet" hjälpa för om han har problem med Multiplayer? Det är den enklaste lösningen om ett spel inte fungerar som det skall. Sedan att minecraft är annorlunda än andra spel tänkte jag inte på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 (redigerat) nej det hoppas jag inte. Det är den enklaste lösningen om ett spel inte fungerar som det skall. Sedan att minecraft är annorlunda än andra spel tänkte jag inte på.Så du sitter här och säger att du inte kan något om spelet men endå så har du svarat på en tråd någon ber om hjälp till spelet? Redigerat 10 Juni 2013 av FurryLover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg