kattus Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Har takfläkt och öppet fönster dygnet runt, dock blir det runt 26c ändå :(24c atm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 23 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Har takfläkt och öppet fönster dygnet runt, dock blir det runt 26c ändå :(24c atm)Vart bor du ? här är det 10c ute och molningt/regn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Vart bor du ? här är det 10c ute och molningt/regn?Uppsala, inte långt från centrum (tar väl sisådär 5 min dit med buss :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 De varmaste jag har haft är 45 eller en aning högre.Var i världen bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 24 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 Var i världen bor du?Han menar väl sitt rum ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 Var i världen bor du?Nej men var rekordvarmt så hade aldrig haft så varmt. WASD du vet vart jag bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 24 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 Nej men var rekordvarmt så hade aldrig haft så varmt. WASD du vet vart jag bor...Jag vet inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 (redigerat) Jag vet inte Du vet Afghanistan, nej men värmen i mitt rum är ganska skönt efter man har vant sig. Dricker bara saftsoppa så blir allt bra. Redigerat 24 Maj 2013 av Nimrood 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 25 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 Du vet Afghanistan, nej men värmen i mitt rum är ganska skönt efter man har vant sig. Dricker bara saftsoppa så blir allt bra.Saftsoppa.. hahah två ord som egentligen inte skall passa ihop :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 (redigerat) Saftsoppa.. hahah två ord som egentligen inte skall passa ihop :SDet har blivit ett ord nu! Eftersom den HELIGA WASD gjorde en tråd om den HELIGA saftsoppan. Och om man dricker den så blir det mindre varmt i rummet. Redigerat 25 Maj 2013 av Nimrood 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 25 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 Det har blivit ett ord nu! Eftersom den HELIGA WASD gjorde en tråd om den HELIGA saftsoppan. Och om man dricker den så blir det mindre varmt i rummet.hahaha ! WASD so awsome! :D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Har en USB bordsfläckt som funkar prima + öppet fönster.Även 2 öppna fönster för att få korsdrag på riktigt varma dagar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.