Lynott Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Ni kanske ska skriva ut vad ni i "klanen" heter så det blir lättare att kontakta er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snascke Skrivet 23 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Nu är du lite vilse här va..... Det var ju du som började skriva. Du skrev "du är yngre än 14 visst?" så anklaga inte mig för att vara den som är dryg.Har spelat 15 games på lol ! vunnit alla förutom 1 ! Såå... Jag tror jag är för bra för att spela med er ! (OBS lvl 12)Om du säger det så stämmer det säkert :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Nu är du lite vilse här va..... Det var ju du som började skriva. Du skrev "du är yngre än 14 visst?" så anklaga inte mig för att vara den som är dryg.Jag är fan inte vilse någonstans. Har kommit först i flera orienterings-tävlingar, så nej jag är inte så vilse. (Är inte vilse det jag skriver.) Det är ditt knep att tro du äger ut mig. Gå ut 6an innan din röst är värdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snascke Skrivet 24 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 Jag är fan inte vilse någonstans. Har kommit först i flera orienterings-tävlingar, så nej jag är inte så vilse. (Är inte vilse det jag skriver.) Det är ditt knep att tro du äger ut mig. Gå ut 6an innan din röst är värdig. HA nu börjar du skryta också. 6an gick jag ut för 3 år sin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 HA nu börjar du skryta också. 6an gick jag ut för 3 år sin.Det märks, så mycket tid du lägger ut på att lära dig skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snascke Skrivet 24 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 Det märks, så mycket tid du lägger ut på att lära dig skriva.Du vet du vad, vi skiter i det här grälet för att jag orkar inte att hålla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 jag heter spindelman adda mig jag är pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 25 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 Spelar helst Top och Mid, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 (redigerat) Spelar helst Top och Mid, btw.Du lirar Akali mid som alla andra? http://www.youtube.com/watch?v=20-epL_p-4I Redigerat 25 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Du lirar Akali mid som alla andra? http://www.youtube.com/watch?v=20-epL_p-4I Nej, har aldrig provat henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Nej, har aldrig provat henne.Din main? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Din main?Har ingen "main". Spelar vad laget behöver och kontrar min lane-motståndare om möjlighet finns, men om jag skulle säga vilken/vilka jag tycker är roligast att spela på mid så skulle jag antagligen svara Evelynn och/eller Veigar. På top så tycker jag om Poppy mest, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.