Stakc Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Tja plockade ihop en dator lite snabbt och undrar om jag ska ta in/byta ut några komponenter i den här listan för bättre prestanda osv..http://www.inet.se/kundvagn/visa/3384938/nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Ja en cpu kylare är att föredra, eftersom den som följer med är kass. Även chassifläktar om det inte ingår i chassit. Cd/dvd läsare så att du kan installera operativsystem. Men du kanske har någon som ligger och skräpar, vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 27 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 CD/DVD läsare har jag och även ett par fläktar från andra chassit. Så inge annat som borde bytas ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Om du vill spara in några slantar kan du ta ett svagare nätagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Intels nya plattform haswell släpps om cirka en vecka tror jag det var. Finns många fördelar med haswell så hade jag varit du så hade jag avvaktat med att köpa. Sedan kan du givetvis köpa ivy bridge ändå, men då förhoppningsvis till ett bättre pris efter haswell är lanserat ;) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Jag säljer en fin fläkt om du vill ha :S 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Jag säljer en fin fläkt om du vill ha :S den är mycket mycket fin jag sälja den för 200 kr jag komma hem till dig jag sälja den utanför din brevlåda. Jag sälja 200kr mycket billigt. Fläkt har varit i mitt pizzeria jag varm jag använda fläkt för inte bli varm. Du köpa fläkt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 den är mycket mycket fin jag sälja den för 200 kr jag komma hem till dig jag sälja den utanför din brevlåda. Jag sälja 200kr mycket billigt. Fläkt har varit i mitt pizzeria jag varm jag använda fläkt för inte bli varm. Du köpa fläkt.Säljer du den 200kr billigt, eller kan det även bli 200kr dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Säljer du den 200kr billigt, eller kan det även bli 200kr dyrt?Den säljes för 50kr .. Men då får du inte med fäste osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.