Hoppa till innehåll

Bäst Prestanda För Pengarna!


Stakc
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja en cpu kylare är att föredra, eftersom den som följer med är kass. Även chassifläktar om det inte ingår i chassit. Cd/dvd läsare så att du kan installera operativsystem. Men du kanske har någon som ligger och skräpar, vad vet jag 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Intels nya plattform haswell släpps om cirka en vecka tror jag det var. Finns många fördelar med haswell så hade jag varit du så hade jag avvaktat med att köpa. Sedan kan du givetvis köpa ivy bridge ändå, men då förhoppningsvis till ett bättre pris efter haswell är lanserat ;)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag säljer en fin fläkt om du vill ha :S

den är mycket mycket fin jag sälja den för 200 kr jag komma hem till dig jag sälja den utanför din brevlåda. Jag sälja 200kr mycket billigt. Fläkt har varit i mitt pizzeria jag varm jag använda fläkt för inte bli varm. Du köpa fläkt.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den är mycket mycket fin jag sälja den för 200 kr jag komma hem till dig jag sälja den utanför din brevlåda. Jag sälja 200kr mycket billigt. Fläkt har varit i mitt pizzeria jag varm jag använda fläkt för inte bli varm. Du köpa fläkt.

Säljer du den 200kr billigt, eller kan det även bli 200kr dyrt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...