Epixa Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Det finns även texturepacks som göra de flesta block genomskinliga så man inte blir bannad på servrar med Anti-Xray.Vet dock inyr om något för har itne använt det sen någon gång i Alpha Det är jävligt smart. Bara markera kanterna lite så man ser hur terrängen ser ut. Annars blir det svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Det är jävligt smart. Bara markera kanterna lite så man ser hur terrängen ser ut. Annars blir det svårt.Han skrev att dom var genomskinliga, och inte osynliga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Han skrev att dom var genomskinliga, och inte osynliga ;)finns ju grader hur genomskinliga de är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2013 Här är en print på hur det jag hade såg ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2013 Här är en print på hur det jag hade såg ut Så som jag menade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 5 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2013 På min server jag hade innan så blev man IP bannad om han använde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2013 På min server jag hade innan så blev man IP bannad om han använde det. Bannar så fall alla textur packet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 min kompis hjälpte mig att ladda ner det en gång, men det suger. Det tar bort känslan av det roliga i minecraft, och jag vet inte hur jag ska avinstallera det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Skriv %appdata% i run, då får du fram massa skit, klicka då på .minecraft, sedan klickar du på versions och tar bort filen som heter 1.6.2. Då försvinner alla mods du har installerade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Dock brukar inte Xray modden alltid vara på ju. Typ du sätter på och stänger av på Z som jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 11 September 2013 Rapport Dela Skrivet 11 September 2013 Skriv %appdata% i run, då får du fram massa skit, klicka då på .minecraft, sedan klickar du på versions och tar bort filen som heter 1.6.2. Då försvinner alla mods du har installerade.Ska man ta bort hela 1.6.2? eller någonting i det?Skriv %appdata% i run, då får du fram massa skit, klicka då på .minecraft, sedan klickar du på versions och tar bort filen som heter 1.6.2. Då försvinner alla mods du har installerade.Det finns en som innehåller cirka 4.000 KB och en som innehåller 4 KBi 1.6.2 mappen, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 11 September 2013 Rapport Dela Skrivet 11 September 2013 Du ska ta bort hela "1.6.2" mappen. Vet dock inte om det fungerar i 1.6.2 . Idiotiskt av Mojang att ta bort "Force update". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg